Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 27 juli 2012

Wat neem ik mee op vakantie.

Hoi! Ik heb al op heel veel blog gelezen over wat ze allemaal mee doen als ze op reis gaan. Ik deze vakantie twee keer op vakantie. Als ik naar Kreta ga weet ik dat ik elke dag in het water zal gaan dus dan pak ik echt heel weing make up mee. Maar bij de ander reis weet ik dat ik niet in het water zal gaan dus daar ik met veel genot make up op doen.

Benieuwd wat ik mee doen?

Eerst doe ik natuurlijk een dagcrème op voor mijn huid te verzorgen. Ik neem testertje mee omdat ze klein zijn.
Deze neem ik mee:
Clinique superdegense SPF25 en Eucerin Aqua porin active
Dan is het de beurt aan foundation, ik neem er twee. Eentje waar ik de dagcrème kan laten vallen omdat het een babycream is en eentje om wat meer dekking te geven en wat langer te houden.
Garnier Miracle skin perfector
02-Light
Rimmel London: Wake me up Foundation

Dan is het de beurt aan nog wat extra dekkeing voor je puistje en pigmentvlekken. Deze doe ik eigenlijk meestal voor mijn foundation.

Maybelline coverstick
22 Light beige rose

Next! Dan wil ik graag effe mijn gezicht matt maken zodat ik niet te hard ga glimmen. De poeder gaat er ook voor zorgen dat de foundation langer blijft zitten.
Catrice: Prime and fine
Dan wil ik me zelf wat meer kleur geven door een Blush aan te brengen. En geloof dit is het enigste product dat ik heb van 2b, maar hij is zoooo goed die blush. Hij staat me veel beter dan al de ander blushes.

2b: Blush 03

Dan wil ik gewoon nog effe af poederen. Mijn echte finish!

L'oreal Paris: Accord parfait
D3 Beige doré
Dan begin ik aan de ogen, als ik iets moet laten vallen dan wordt het mijn gezicht en ga ikdirect over naar de ogen. Eerst doe ik een base op zodat mijn oogschaduw in de loop van de dag niet in de plooien gaat gaan liggen.
Catrice: Eye shadow base

 Dan de look, bij mij is het wel bijna altijd hetzelfde. Ik gebruik altijd twee kleuren, één licht voor op het bewegend ooglid en één donkere voor in de crease.
Van Tew
Voor ik aan mijn lippen beging doe ik er een lippenbalsem over omdat ik heel droge lippen heb.

Eucerin: Lip activ
Dan wat zal ik vandaag is op mijn lippen dragen? Ik kan nooit kiezen dus moet ik altijd veel lipgloss en lipsticks meenemen. Ik neem gewoon mijn favo's mee!

Essence XXL shine lipgloss      04 Rising star
NYC kiss gloss       531 City sorbet

L'oreal Paris     01 Fashonista pink
Isadora  jelly kiss     60 Ballerina
Dan willen mijn wimpers wel wat volume en lengte, en dat doen we natuurlijk met mascara. Ik neem ook een waterproof mascara mee als het een dagje slecht weer is.

Maybelline: The colossal vloume express waterproof
Maybelline: The falsies Feather look 

 Mijn kwasten. Je kunt natuurlijk geen look maken zonder een kwast.. Deze neem ik allemaal mee.
Poederkwast,
Blushkwast,
creasekwast,
HIghtlighterkwast,
2 maal bewegend ooglidkwast
en een spons
Doet doe ik allemaal mee.
Wat doe jij allemaal mee?







Geen opmerkingen:

Een reactie posten