Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 9 juli 2012

Look 1: Let's think of a huge rainbow.

Hoi!! Vandaag laat ik jullie mijn eerste look zien. Ik was eigenlijk niet van plan om er looks op mijn blog te zetten maar ik heb er toch een paar gemaakt en vond het best leuk om is van die looks te maken. 
Dit is hem!
Wil je weten wat ik heb gebruikt en hoe ik hem maak?


Dit is hem:


Wil je graag weten hoe ik hem heb gemaakt? Lees dan vooral verder. 


Deze look kun je zo subtiel mogelijk maken door hem veel te blenden zal je hem een stuk lichter maken. Je kunt hem dus op feestje en speciale gelegenheden dragen maar ook gewoon overdag.


Ik heb een palette van claire's gebruikt.


Dit heb je nodig:
oogschaduw basis: Catrice Eye shadow base 

penselen: Een gewoon plat penseel + blending kwast


highlighter: wit oogschaduw


gele of licht oranje oogschaduw


oranje oogschaduw


Roze oogschaduw


Lichtpaarse oogschaduw


Donkerpaarse oogschaduw


eyeliner: Essence eyeliner pen


Mascara: Maxvolume twist Nivea
Hoe moet je het doen?
  • Eerst neem je de oogschaduw base, die smeer je over het hele ooglid
  • Je begint met de witte oogschaduw, die doe je onder je wenkbrauw als highlighter en in het binnenste ooghoek.
  • Nu gaan we de andere kleuren gebruiken, we gaan werken van links naar rechts.
  • Dan neem je de gele of licht oranje en die breng je aan naast de witte oogschaduw.
  • Nu is het de  beurt aan de oranje, die breng je aan naast de gele of licht oranje oogschaduw.
  • De roze oogschaduw breng je aan naast de oranje oogschaduw zo volgen de andere kleuren.
  • Nu neem je de blending kwast, zo ga je alle kleuren goed blenden zo dat ze goed door mooi opvolgen.
  • Nu is het de beurt aan de eyeliner die breng je aan en aan het einde maak je een mooie wing.
  • Daarna neem je een goede mascara en die breng je aan.
Zo doe je het, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Als jullie het leuk vinden ga ik er zeker nog maken.

Bij vragen kun je altijd iets zetten bij de reacties.
Doei!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten