Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

zaterdag 7 juli 2012

Essence: Colour arts collection

Vandaag stel ik jullie de nieuwe limited edition van Essence. Hij heet ' Colour Arts'. Ik kan zeker en vast al zeggen dat ik niet zo lang kan wachten, want deze limited edition is echt de max!

Benieuwd wat de super leuke producten zijn?

Ik ben zo benieuwd omdat er losse oogschaduw poeders in de limited edition zitten en wel 15! OOOOH! Je  kunt er zoveel looks meemaken.
Deze collectie staat er ook voor om zelf een beetje creatief te zijn daarom hebben ze ook mixing jars er bij gedaan. Dat zijn botje waar je van elke losse oogsschaduw poeder een beetje kunt in doen en zo zelf een eigen kleur oogschaduw maken. Leuk toch!?

Hier zijn de producten!:
Losse oogschaduw poeders: 2.49 euro
pigments
Oooh! zoveel kleuren van bruin naar groen en van blauw naar paars. zalig! De 09 is denk ik een hele mooie als highlighter of voor het bewegend ooglid. 20 kun je goed gebruiken voor een smokey eye samen met 03. Terwijl je 03 ook mooi zou zijn voor in de crease. De flashy kleuren kun je gebruiken voor je look kleur te geven! Wel vind ik de prijs hoog, die van Catrice is ook bijna 3 euro. Al bij al kijk er heel hard naar uit!
Wel spijtig dat ze allebei in hun limited edition losse oogschaduw poeders hebben. 

eye base: 1.79 euro



Eee! Dit is handig! Ik zei in begin al dat je met de pigmenten kunt mengen. Dit 'spul' zal ervoor zorgen dat je de pigmenten goed kunt mengen. Daarbij kunt je hem ook gebruiken als eyeshaduw base. Hij is doorzichtig dus moet je je geen zorgen maken dat hij kleur zal afgeven tijdens het mengen.

Lip base: 1.79 euro


OMG! Nu weet ik wel zeker dat Essence mijn lievelings budgetmerk is. Je kunt met de pigmenten kunt alleen je eigen oogschaduw maken maar ook gewoon je eigen lipgloss maken. Ik kan niks anders zeggen dat dan dat ik echt benieuwd ben en echt verrast ben.

Nail Base: 1.59 euro
Kun je het al raden? Wat zou je met de Nail Base kunnen doen? Ja, idd je kunt met deze Nail base je eigen nagellak maken. Je kunt hem ook gewoon gebruiken als top coat. 2 in 1 dus!

Multi tasker: 1.29 euro
Op het eerste vlak lijkt dit een sponsaplicator wat de meeste van ons haten. Maar nee, het is geen sponsaplicator dit is een rubertje waar de glitters goed aanvast blijven plakken. Dus je dipt met deze tool in je losse poeder, de losse poeder blijft aan het rubbertje hangen en zo kan jij het op je oog aanbrengen. Handy!

mixing jars: 1.29 euro
En dit hebben we natuurlijk ook nodig bij het mixen.Heel handig voor je eigen gemaakt eyeshadow in te doen of je eigen gemaakte lipgloss.

Ik vind deze collectie echt heel leuk zo creatief. Spijtig genoeg is deze limited edition pas te koop in september 2012. Nog even wachten dus is de boodschap!

2 opmerkingen:

  1. de oogschaduwpoeders vind ik hele toffe kleuren ik vind het echt wel leuk da je zelf je eigen kleur kan maken.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd!! Ik was helemaal direct vekocht!! Ik wil het zeker is proberen!!

    BeantwoordenVerwijderen