Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

dinsdag 3 juli 2012

Limited edition: Catrice

Hoi! vandaag toon ik jullie de nieuwe limited edition van Catrice namelijk 'Coolibri'. Deze limited edition is geinspireerd op de kleurrijke vogel kolibri. De vogel is heel kleurrijk en daarom heeft de limited edition vooral de kleuren; geel, groen, turkooiseblauw, oranje-rood en roze weer.


Benieuwd wat hij allemaal bevat?

De limited edition zal uitkomen in julie en augustus.
Hij is heel kleurrijk en heel zomers, de producten hebben we wel verrasd omdat ik oogschaduw en zo had verwacht en blush, maar nee.

Hier is een foto met al de producten samen.


Eerst en vooral is het de beurt aan iets wat nu heel vaak voorbij komt. De eyeshadow pens komen nu heel vaak te voorschijn daarom verschiet ik er ook niet van dan ze nu ook in een limited edition zitten.

Eyeshadow pens
01 Precious Nectar, 02 Birds Flying High, 03 Virgin Forest, 04 Exotica






















Ik hou wel van natuurlijke oogschaduw dus ik denk dat alleen 01 voor mij besteedt zal zijn, omdat ik de andere toch wel een beetje te vinden. Ik vind het heel tof dat Catrice dit in hun limited edition zet omdat het misschien wel heel gemakkelijk kan zijn en omdat het minder plaats in beslag vind in je beautykast.

De 4 toffe eyeshadow pens zijn te koop voor 3.49euro per stuk.


Eyeliner
Nu is het de beurt aan de eyeliner, ik vind wel dat hij in een speciale kleur is. Ik twijfel er aan of je het gaat zien.
Deze eyeliner is te koop voor 2.99 euro.

Lipglosses
Er zijn ook heel kleurrijke lipglosses. Van de blauwe ben ik het niet zeker. Wie wil er nu blauwe lippen? Het lijkt dan wel of je onderkoeld bent. 
04 Exotica, 03 Gorgeous Blossom, 02 Feathery Pink, 01 Birds Flying High
Deze zijn te koop voor 3.79 euro per stuk.

lipstick
Z brengen een heel mooi licht roze lipstick, ik vind dit het mooiste product van de hele limited editoin. Dat komt misschien omdat ik een beetje in de ban ben van lipstick sinds kort. Ik hoop dat het pigment goed is en  er niet uit ziet als een lipgloss.
Maar dat betwijfel ik omdat het een lip balm is.

Colour Refreshing Lip Balm
Deze is te koop voor 4.99 euro.

lipgel/ blush
Dit is ook een product dat deze laatste tijd helemaal in is, daarom vind ik het ook een slim idee om die in een limited edition te zetten. Wat ik wel spijtig vind is dat hij maar in een kleur te verkrijgen is.

01 Abloom
Deze is te koop voor 3.99 euro.

Nagellak
Heel flashie kleuren, helemaal goed voor deze zomer. Maar het zijn wel kleuren die je overal kunt vinden. Ik heb niet zo voor de flashie kleuren maar ik ben er zeker van dat deze fan gaan hebben.
01 Birds Flying High, 02 Twist Of Lemon, 03 Abloom, 04 Exotica, 05 Virgin Forest
Deze zijn te koop voor 2.49 euro.

Zo, dat waren ze allemaal!

Ga zeker is kijken want het kan de moeite waard is!
Doei!

2 opmerkingen:

  1. wat is het verschil tussen een lipgloss en een lipgel?????x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie vraag!
    Volgens mij is het juist hetzelfde qua substantie maar doen ze het in een andere verpakking, denk maar aan die tubes met een schuine mondje met daar een gaatje in.

    BeantwoordenVerwijderen