Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 23 juli 2012

Shoplog: Kruidvat

Hoi ik vandaag heb ik  voor jullie een mini shoplogje. Ik heb vooral de spullen gekocht om mee te nemen op vakantie. Iets dat bijvoorbeeld bijna op was daar heb ik nu een nieuwe van gekocht.

Benieuwd wat ik heb gekocht?

Mijn bevriende tonic van Nivea is bijna op dus moest ik wel een nieuwe kopen. Over de tonic van Nivea ben ik heel erg te spreken omdat hij gemaakt is van natuurlijke producten, daarom moet je wel wat aan de geur gewend raken maar dat is zeker geen moeilijke opdracht. Hij heeft me heel erg geholpen bij het bestrijden tegen puistjes. Maar nu is die op en ik wil wel graag wat anders proberen.
Garnier Essentials Verfrissende tonic met vitaminen
Deze is mijn nieuwe tonic, ik heb deze gekozen omdat ik van deze geur de reinigingsdoekjes had dus ik was al een beetje save als ik deze nam want je weet natuurlijk nooit hoe je huid zal reageren op een nieuwe.
Deze was iets van 3.50 euro. Hij ruikt lekker fris, je had ook nog een roze geur en not een naturelle (denk ik).Wat ook al helemaal een pluspunt is,is dat hij vitamine bevat voor je huid. Het is een fles van 200 ml ( net zo groot als die van nivea).
Wat ook leuk is dat ze echt achterop het fles een toffe en interessante uitleg geven. Deze tonic is dus helemaal voor jou als je een normale tot gemengde huid hebt.

Ik heb blauwegrijze ogen, ik vind het daarom ook heel moeilijk om bijhorende oogschaduw te vinden. Na experimenteren vind ik dat aarde tinten het beste bij mij passen. Dus ben ik effe gaan kijken bij het Catrice standje, ook omdat ik daar nog geen oogschaduw van had.

Dit is hem geworden! Ik vind hem heel mooi, mooie aardetinten. Hij is te koop voor 4.99 euro. Je hebt een mooie hightlighter, een mooie kleur voor je bewegend ooglid, een mooie kleur voor in de crease en daarbij nog een mooi donkergrijs kleurtje voor een onderlijntje.

Doei!



2 opmerkingen:

  1. ik zoek een goede tonic maar ik weet niet hoe ik het moet gebruiken. hoe breng je het aan , moet je het laten intrekken en zo ja hoelang, moet je het dagelijks doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een tonic breng je het best 1 keer 's morgens en het 's avonds aan. Je doet een beetje tonic op een wattenschijfje en wrijf het aan op je gezicht. Een tonic laat je gewoon in trekken alsof je water op je gezicht laat drogen.

    groetjes ellen!

    BeantwoordenVerwijderen