Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 30 juli 2012

Mijn haarroutine

Hoi, ieder meisje heeft wel een haarroutine ook al is het gewoon een shampoo en that's it! Maar ieder zijn haarroutine veranderd en daarom wil ik vandaag die van mij voorstellen.

Benieuwd hoe ik het doe?

Ik was mijn haar om de 2 dagen,  maar als het na die twee dagen heel goed meevalt en ik weet dat ik de volgende dag nergens naartoe ga laat ik het soms wel is vallen. Door je haar elke dag te wassen zal je hoofdhuid telkens uitdrogen omdat je het vetlaagje verwijderd van je hoofdhuid enzo moet hij die altijd terug aanmaken. Het is dus goed als je soms eens een dagje overslaat maar probeer een vaste routine te gebruiken.

Stap 1: shampoo
Schwarskopf Shampoo Kiwi shine
De geur!! I like it! Ruikt zo lekker! Hij is heel zoet maar kan een beetje aardig ruiken, hij schuimt heel erg wat natuurlijk super lekker is. Het is een XL bus dus je doet er lekker lang mee. Natuurlijk gebruik ik niet altijd dezelfde maar meestal durf ik deze toch meestal uit de kast te pakken. Deze shampoo is voor ieder haartype ( handig dat dat op alle shampoos van hen staat).
Deze shampoo is te koop bij alle drogisterijen, hij is ook nog in vele ander geuren te koop.

Stap 2: Anti-klit spray
hegron hairrepair: Anti klit spray
Nu dat mijn haar handdoekdroog is spuit ik overal dit ervan op. Ik doe het een beetje overal maar vooral in het midden waar er het meest stroppen voorkomen. De geur is perzikachtig waar ik normaal niet van hou maar deze valt best mee. Hij is bij de action te koop voor 1.50 euro ofzo. Lekker product!


Schwarzkopf  Got2b smooth 'n chic: Anti frizz lotion
Dan is het de beurt aan wat extra voeding en daar helpt deze lotion me mee. Als je niet houdt van heel zoete geuren dan is deze echt niks van jou. Hij is heel erg fruitig en zwaar van geur. Ik breng deze aan op mijn puntjes. Deze geur komt je soms tegemoet als je hem op hebt en dat is echt heerlijk. hij zou het frizz tegen houden maar daar slaagt hij niet helemaal in. Maar dat komt misschien door mijn kapsel zelf want van boven en het midden is mijn haar stijl maar van onder is het echt een wir war van haren. Wat ook wel een pluspunt is, is dat hij je haar beschermt tegen de hitte. Deze is ook te vinden bij de drogisterij.

Doei!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten