Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

donderdag 5 juli 2012

Catrice: cucuba collection

Catrice en Essence zijn mijn favorieten budgetmerken, daarmee vind ik het ook belangrijk om te weten wanneer er een nieuwe Limited Edition is. Hoe ze heet en welke producten er in zitten willen we natuurlijk graag weten. En dat ga ik jullie vandaag vertellen.
Benieuwd hoe de limited edition eruit zien.
Vandaag is het dus de beurt aan de limited edition van Catrice. De limited edition is geïnspireerd op cuba. De kleuren die je vooral zal tegen komen zijn; warmbruine en bronze tinten met mosterdgeel, helder koraal en zacht mintgroen.

De editie ligt vanaf half augustus tot half september 2012 in de rekken van de kruidvat in België en in de rekken van de kruidvat en de trekpleister in Nederland.

Hier zijn ze een voor een:
Loos eye powder: 2.99 euro
C01 Sunny Side, C02 Reggaeton,
C03 Salsa Cubana, C04 Havana Drum
en C05
Take It Mint.   
JIEPIE!! Ik ben heel blij dat ze deze losse oogschaduw in de limited edition zetten, want ik vind het nu heel leuk om te experimenteren met oogschaduw om verschillende looks te proberen. Ik vind het heel toffe kleurtjes. Vooral mooie aarde tinten en daar een fris kleurtje bij dat een beetje opvalt. Zo kan je zeker de zomer in! Ga ik zeker is proberen. Ik kan natuurlijk nu niet zeggen of ze goed zijn, want met lossen oogschaduws kun je wel het gevaar lopen dat er veel van je kwast zal afvallen. Of dat het niet goed pakt op je oog.

De prijs had ik echt niet verwacht, ik vind het heel goedkoop voor zo'n potje. Maar we zullen maar wachten om te kijken hoeveel er wel in zit.

Bronzing powder: 4.49 euro
C01 brown
Ik gebruik bijna elke dag wel bronzer om een bruiner kleurtje te krijgen, want ik ben namelijk heel licht van huidskleur. LEVEN DE BRONZING POWDERS!! Er zit een licht shimmer in die je een mooie glow zal geven.

Ultimate Nail lacquer: 2.49 euro
C01 Sunny Side, C02 Reggaeton,
C03 Salsa Cubana, C04 Havana Drum
en C05 Take It Mint.
Ik heb veel nagellak dus zou je verwachten dat ik deze kleuren wel zal hebben. Maar nee, ik kan moeilijk zeggen dat ik ze wel in mijn stash hebben zitten. Vooral de gele vind ik heel speciaal, maar ik ben niet zo zot van gele nagellak dus die laat ik aan iemand anders over. Maar C04 Havana Drum vind ik wel heel mooi. Hij is een beetje bruin nude. Ik ben heel benieuwd.

Liquid Shimmer Eye Liner: 2.99 euro
C01 Take It Mint en C02 Reggaeton
Hier ben ik niet zo over te spreken vooral omdat ik nooit eyeliner gebruik. Maar ik vind de kleuren ook niet zo mooi voor een eyeliner. Maar ik denk dat je het gewoon in moet proberen.

Soft Lip Colour: 3.99 euro
C01 Salsa Cubana en C02 Be All Smiles
IEUW! Die bruine vind ik  echt niet mooi! Ik vind bruin, vooral bruine lippen, heel oud echt voor oude madammen. Maar dat koraal kleurtje is heel wat anders. SUPER MOOI! Die wil ik heel graag op mijn lippen hebben.

Voila! Dat waren ze alweer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten