Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 20 juli 2012

Nail art: old roses


Hoi! Vandaag heb ik voor jullie opnieuw een nail art tutorial maar deze keer in het thema old roses.
Het is een beetje een oud patroontje, ik vond het zo mooi toen ik het zag ben ik er dan ook direct aan begonnnen. 
Dit is het resultaat!
Benieuwd hoe je hem maakt?
Ik heb geen basecoat meer dus heb ik gewoon mijn top coat gebruikt als base coat (volgens mij kan dat perfect, zolang dat je maar niet je basiskleur direct op je nagels brengt). Bij deze nail art is het belangrijk dat je een base coat ( of in mijn geval top coat), want ons basiskleur is zwart en trekt heel rap in de nagels.
Wat heb je nodig?:

Catrice: 470 Snow motion

OPI: Pink Friday
Dit kleur ( het roze) is niet verplicht je kunt ook een ander kleur pakken omdat dit kleur het hartje is van de bloem, maar liefst geen groen ( Groen gebruiken we voor de blaadjes).
Gosh: Nero

Top coat: NYC: 202 Grand Central station
Groene striper



Stok je om de dotje te zetten en de blaadje aan de bloem.

Het kontje van de style om het hartje van de bloem te maken.
Hoe maak je hem?




  •    Doe een laag base coat op je nagels.

  • Nadat je de base coat hebt laten drogen, doe je de zwart nagellak erover.

  • Je neemt de achterkant van de stylo en doe daar wat nagellak op van de kleur die je zelf hebt gekozen.

  • Nu neem je het stokje en je gaat het met C'tjes de blaadjes meemaken.Goed laten drogen. Daarna maak je met het stokje de de hartjes, kleine stipjes.

  • Nu ga je de blaadjes maken. Je neemt de striper en tekent met de dotting tool de de blaadjes. Laat het goed drogen.

  • Doe er je top coat over.

  • Klaar!


Hopelijk vonden jullie het een leuke tutorial!!

Tot de volgende!

2 opmerkingen:

  1. het is echt heel mooi en ik ga het is proberen ( wat er waarschijnlijk vreselijk zal uitzien ) maar ik ga het maar proberen tot aan de bolletjes (ik love bolletjes )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahah Dat wist ik al!! Maar zeker is proberen en je zal zien met een beetje concentratie dat de moeilijkheidsgraad heel goed zal meevallen!

    Groetjes!
    Bedankt voor de reactie!

    BeantwoordenVerwijderen