Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 2 juli 2012

Shoplog: Aalst

Hoi! Ik heb vandaag voor jullie een shoplog. Ik ben met mijn mama naar Aalst geweest. We hadden wel wat schrik dat er veel te veel volk zou zijn omdat het de eerste dag van de solden was en omdat  het goed weer was maar al bij al viel dat nog heel goed mee.

Benieuwd wat ik heb gekocht?

Ik had een verlanglijst: Ik wou een nieuwe foundation omdat de foto finish van Catrice bijna op is.
Ik wou voor de eerste keer een iets duurdere foundation kopen om te kijken of die echt wel beter waren dan de foundations die goedkoper zijn.

Ik heb alles gekocht in Di.

Als eerste heb ik de foundation uitgekozen. Ik wou deze foundation proberen omdat ik er al heel goede reactie heb over gehoord. Het is de 'wake me up' foundation van Rimmel in de kleur 100 Yvory. Hij zou je een frisse look moeten geven en een mooie glow. Hij bevat SPF 15 wat heel handig is, dan is je huid toch een beetje verschermd tegen de zon. Ik heb hem eens vergeleken met de Catrice 'foto finish' en ik vind dat die de 'foto finish' een gele ondertoon heeft ( daar ben ik wel zeker van) maar ik twijfel van deze want op je huid lijkt het of hij een rode ondertoon heeft en in het flesje (hoe jullie hem zien) heeft hij een gele ondertoon. Ik hoop dat hij gele ondertoon heeft want ik heb best wel een rode huid.
De 'wake me up' van is Rimmel  is te koop voor 13- 14 euro. De 'foto finish' van Catrice is 6-7 euro.
Er komt nog een Vs. tussen deze twee foundations.



De volgende die op mijn verlanglijstje stond is een nieuwe mascara. Ik was aan het twijfelen tussen de 'Million lashes' van Loreal Paris of de ' The Falsies Feather look' van Maybelline. De mascara van Maybelline heeft een borsteltje die je kunt bewegen maar daar zie ik niet zo het nut van in. De 'Million lashes' zegt dat hij zorgt voor een evenvele hoeveelheid mascara op elke wimper en dat het lijkt als of je veel wimper hebt. Over deze mascara heb veel goede dingen gehoord.
Maar de mascara van Maybelline was een nieuwe en hij beloofd veel dus ik dacht, ik probeer het gewoon is en die van Loreal Paris kan ik nog altijd kopen. De 'Feather Look' mascara is te koop voor 13-14 euro.

Ze zeggen dat je best om de 2 maanden een nieuwe mascara koopt, maar ik hou me daar echt niet aan en daar heb ik twee redenen voor. Ten eerste ik heb niet het geld om elke maand een goede mascara te kopen. Ten tweede heb ik met een mascara die 2 maanden is of ouder geen problemen aan mijn ogen.




Jullie weten misschien wel al dat ik op zoek was naar een licht baby roze lipstick. Eindelijk heb ik die gevonden, het was eigenlijk niet de bedoeling dat ik een lipstick zou kopen en zeker niet z'n dure! Maar ik vond het zo mooi, echt bijna het kleur waar ik zoek was en er was 4 euro korting op als ik er een nagellak of nog een lipstick zou bij kopen. Maar twee lipsticks was wel veel te duur. Hij heet
'01 Fashionista Pink' en hij is te koop voor 13-14 euro. Mijn mama heeft dan nog een doorschijnende nagellak gekocht omdat je een doorschijnende nagellak altijd wel kunt gebruiken. De nagellak kost 6 euro. Wat ik wel heel goedkoop vind voor z'n een duur merk.
















Als Min. aan 25 euro kocht kreeg je er gratis een make up zakje bij. Die komt heel goed van pas als je op vakantie gaat, alhoewel er bij mij niet alles ingeraakt dus moet ik er nog een extra make up tasje mee nemen. Er zal ook nog een artikel kopen wat ik zal meedoen als ik voor een paar dagen naar de Ardennen ga.

Zo dit is alles wat ik heb gekocht.
Tot de volgende!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten