Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 13 april 2012

tutorial: nailart

Vandaag heb ik voor jullie een tutorial. Deze naildesign kun je gebruiken op een gewone dag of op speciale gelegenheden.
Dit is hem:


wil je zien hoe je hem maakt?



Ok, ik ga jou stap voor stap uitleggen hoe je hem maakt. Eerst wil ik wel zeggen dat ik er niet zo tevreden over ben. Ik heb heel lang moeten wachten tot hij helemaal droog was en ik vind dat je dat wel ziet.


Je hebt in totaal 4 kleuren nodig:


  • Voor een French manicure heb je een mooie vlees kleurige nagellak nodig die je gebruikt als basis. Ik gebruik: 


essence 05 sweet as candy
  • Je hebt ook een witte en een silver-grijze striper nodig:


  • Als vierde kleur gebruik ik deze blauwe van star gazer. Je kunt natuurlijk een ander kleurtje kiezen.




Nu hebben we de 4 kleuren die we moeten hebben

Maar hoe moet het nu? 
Voor je eraan begint doe je natuurlijk een basecoat op.





  1. Lak twee laagjes van de nagellak "05 sweet as candy" van Essence. Laat dat goed drogen.
  2. Nu is de witte striper aan de beurt. Trek een boog op de hoek van je nagel en teken die in. Laat dat goed drogen.
   3.   Neem nu de kleur die je zelf hebt gekozen. Trek een boog op de andere hoek van de      nagel en kleur die in. Laat dit goed drogen.

4. Neem nu de silver-grijze striper. Met deze striper is het de bedoeling om langs de rand van de twee bogen te gaan. Laat dit opnieuw goed drogen.
Als alles goed droog is doe er dan nog een topcoat over.

Zo, nu weten jullie hoe het moet.
Geef een reactie als het je gelukt is!

Doei!








1 opmerking:

  1. het is super duidelijk met die figuurtjes en het resultaat op de foto ziet er echt mooi uit.
    ik ga het zeker is proberen.
    maar kun je voor de witte en een silver-grijze striper ook andere nagellakjes bezigen?

    BeantwoordenVerwijderen