Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

woensdag 11 april 2012

limited edition catrice revoltaire

Deze limited edition komt uit in mei 2012. De lilimted edition heet Revoltaire. De kleuren die je in deze limited edition vaak zal tegen komen zijn natuurlijk bruin, subtiel groen, behoudend grijs, zachte nudetinten, koraalroze, en gifgroen ...





Benieuwd hoe de producten eruit zien?



Ok , de eerste producten die ik jullie voor stel zijn de paletten. Ze geven 2 paletten uit, eentje met vooral groene tinten en eentje met vooral roze tinten. Deze paletten zijn speciaal bedoeld voor een smokey eyes look.
Hier zijn ze!
<><> <> <><> <> <><> <>
Smokey Eyes Palette 01 Toxic Combination
01 toxic combination

Deze palette bevat de kleuren gifgroen, khaki en zilvergrijs en voor de gel eyeliner lovers onder ons, het vakje rechtsonderaan is een gel eyeliner.

<><> <> <><> <> <><> <>
Smokey Eyes Palette 02 Explosive Combination
02 explosive combination


 Deze palette bevat de kleuren coraalroze en bronzer, de palette bevat verder ook een highlighter en terug een eyeliner maar deze is iets lichter dan die van de tonix combination.
<><> <> <><> <> <><> <>
Dit is de buitenkant van de palette

Deze mooi paletten bevatten ook een handig penseeltje met een sponsaplicator en een eyeliner penseel.
Ik vind ze alvast super mooi! Vooral de buitenkant van de palette tonen heel chique aan.

Deze kosten 4,49 euro per stuk.

Als tweede stel ik jullie de lipsticks voor:
<><> <> <><> <> <><> <>
01 colour bomb, 02 nude alarm en 03 bloody red
Dit zijn allemaal mooi matte lipsticks. 01 colour bomb vind ik echt heel mooi, ik ben er dan ook heel benieuwd naar. Deze lipsticks kosten 3.99 euro.

Deze limited edition bevat niet alleen make-up maar ook nieuw penseel!
<><> <> <><> <> <><> <>
Lip Brush
Deze kost 2.99 euro.

In de limited edition zit ook een nieuwe blush genaamd ...
<><> <> <><> <> <><> <>
01 colour bomb


Mooie blush! Deze is te koop voor 3.99 euro.

Dan last but not least, waar ik al een hele tijd op zit te wachten. De nagellak, en die zien er zo uit.

<><> <> <><> <> <><> <>
(van links naar rechts, van boven naar onder) 01 innocent toxin, 02 
Attracting Camouflage, 03  Colour Bomb, 04  Colour of Honor en 05  Mission Lilac 
Deze zijn te verkrijgen voor 2.49 euro.
Ik heb er zeker al een paar op het oog, zoals de lipsticks ( 01 colour bomb en 02 nude alarm) vind ik heel mooi.Van de nagellakken vindt ik 01 innocent toxin en 03 colour Bomb.k vind deze kleuren wel lijken op de kleuren die al in de vast collectie zitten. Zoals "innocent toxin" vind ik heel erg lijken op "Easy peasy, Lomon squeezy!" alleen dat "innocent toxin" wat groener lijkt. "colout Bomb" vindt ik dan weer heel erg lijken op "Pimp my Shrimp" die dan juist iets oranjer is. Heeft catrice in de vaste collectie al geen goud lakje?


Dit was de hele limited edition! Wat vinden jullie ervan? Laat dat maar weten in de reacties en vertel er zeker bij welke jullie zeker en vast willen! 

Wat misschien wel opvalt is dat colour bomb wel het kleurtje is van de limited edition is, hij komt heel vaak voor.

Doei!



2 opmerkingen:

  1. de kleuren zijn heel mooi.
    maar een vraag over de nagellakjes.
    heeft catrice al niet zo een paar nagellakjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja! idd, dat dacht ik ook, ik heb het ook vermeld bij het artikel.
    Ik vind van Catrice dat ze soms met de kleuren heel rap in herhaling vallen, wel spijtig natuurlijk!

    thx!!

    BeantwoordenVerwijderen