Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 9 april 2012

Shoplog 1: cool cat

Dit keer vertel ik jullie over een product die ik heb gekocht in Cool cat. Cool cat is denk ik niet een winkel waar veel meisjes graag naartoe gaan. Mijn vriendinnen skippen deze winkel dan ook liever. Maar ik ga er graag is binnen want soms vindt ik er wel iets leuk.
 


Kijk maar mee!


Dit heb ik gekocht! Ik was er direct verliefd op, met die tailleband echt super mooi vond ik hem!
Hij was er nog in 4 andere kleuren namelijk in roos, zwart, zilver en deze taupe kleur. Ik heb ze allemaal gepast het roze was niet mooi samen met het zilver, maar het zwarte wel en het taupe ook wel, dus moest ik kiezen. Ik heb gekozen voor de taupe kleur omdat al zo veel zwart heb dus wou ik wel iets anders.
De prijs was denk ik iets van 13 a 15 euro.




Zo! Dit was mijn korte shoplog. Hopelijk vonden jullie hem leuk!




Groetjes!

1 opmerking:

  1. omg super mooi topje !!!!!!!!
    ik ga soms naar de cool cat en ze hebben daar wel toffe kleren dus mensen allemaal ga daar shoppen.
    vertrouw op laura haar goede smaak

    BeantwoordenVerwijderen