Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

zaterdag 7 april 2012

Swatch Catrice: browno mars

Vandaag is Browno mars aan de beurt van Catrice, hij is een van de nieuwe lakken uit de nieuwe collectie van Catrice. Hij heeft niet alleen een nieuw kleur maar hij heeft ook een nieuw borsteltje. Het borsteltje vindt ik heel goed, je nagel is in een twee keer wrijven gelakt, super handig dus!

<><> <><> <>

<><> <><> <><>

<><> <>

<><> <><>

<><> <>

<><>

Browno mars

Deze nagellak is heel dekkend en hij is namelijk al in één laagje bedekt, maar het is natuurlijk mooier om het in twee laagjes te doen. Op je nagels lijkt de nagellak wel een stuk lichter dan in het flesje. Ik weet niet wat ik van deze kleur moet vinden, ik denk dat dit een lakje is voor de oudere dames onder ons en niet voor de meiden zoals wij. Dit kleurtje kun je natuurlijk het beste dragen tijdens de winter omdat het een lekker warm kleurtje is.


 

<><><><> <><><><> <><><><>
Swatch
Deze nagellak kun je vinden in Kruidvat voor 2,79 euro geloof ik.


Doei!

1 opmerking: