Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

woensdag 11 april 2012

shoplog2: opi

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Vorige week ben ik naar Engeland gegaan, en daar heb ik wat nagellakjes gekocht.







Wil jij zien hoe ze eruit zien?




Hier is een overzicht van alles wat ik heb gekocht:


Best of the best, zo heet de limited edition die ik daar heb gekocht. De naam zegt al veel, ik ga er vanuit dat het natuurlijk de meest verkochte lakjes zijn, dus ik dacht " ha! Das handig, laat ik dat maar even meenemen!"
Hij bevat twee doosjes met mini's, een doos met de donkere kleuren ( warme kleuren) en een doos met de lichte kleuren ( koude kleuren).
En zo ziet ie eruit!




Alpine snow, Bubble Bath, Tickle My France-y, Strawberry Margarita en Cajun Shrimp


 Mooi toch? Bubble Bath vind ik echt een heel mooi kleurtje voor een French manicure, dus dat ga ik zeker is proberen. Verder moet ik ze allemaal nog swatchen, en misschien komen ze wel allemaal op de blog.




Big Apple Red, I'm Not Really a Waitress, You Don't Know Jacques, Russian Navy en Lincoln Park After Dark
Wat ik ook altijd zo leuk vind aan opi zijn de namen. You Don't know Jacques vond ik best wel mooi maar heel erg lijken op From dask to down van catrice maar deze is iets lichter. Wat me nu opvalt is dat You Don't know Jacques veel lichter op de foto staat dan dat hij werkelijk is. Op de foto lijken de twee laatste heel erg op elkaar dus ik zal jullie vertellen wat de verschillen zijn. Russian navy heeft meer een donker paarse shimmer en Lincoln Park After Dark heeft dan weer een Bordaux shimmer.
De limited edition kostte iets van een 11 ponden



Dan heb ik nog een limited edition gekocht en die heet de Nicki Minay mini's.



Hier zijn ze!



Did it on 'Em, Fly, Pink Friday en Metallic 4 Life
Deze zijn een stuk meer opvallender dan die van the best of the best, maar niet minder mooi!
Ik vind de zwarte vooral heel speciaal, hij is zwart met grote glitters bijna flaky's. Ik denk dat Pink Friday nog juist niet te opvallend is voor de basis voor een French manicure. De eerste twee nagellakjes zijn natuurlijk voor in de zomer helemaal perfect!.
Deze limited edition kostte iets van een 10 of 9 ponden.


Dan heb ik nog een extraatje, ik ben niet zeker of dit een limited edition is. Het is een set hand & body lotions. Ik gebruik ze wel alleen voor mijn handen. 





ginger lily, jasmine en rasberry violet
Ik vind dit de beste kant van het setje omdat deze kant de frissen en zoete kant is. Ik heb nu ginger lily op en je ruikt hem echt altijd en overal.



mango, cran & berry en coconut melon
Dit vind ik de minder goede kant, deze zijn echt heeeeeel zoet. Ik hou van zoet maar liever niet dat je als je eraan ruikt dat je een hele pot suiker voor je ziet!

Dit setje kostte 9 ponden.

Zo, dit is mijn shoplog, hopelijk hebben jullie genoten!

Doei!

6 opmerkingen:

  1. zo schattige nagellakjes.
    ik vind de Nicki Minay mini's het schattigst.
    ik vind opi wel een duur merk. hoe komt da eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede vraag! Ik denk dat het vooral ligt aan de kwaliteit van het potje
    ( Van welk materiaal is het gemaakt?) en de nagellak ( Is hij goed dekend?, Hoelang duurt het voor waneer er een chip is?).
    Maar bij opi hangt het ook een beetje af van de hoeveelheid er in het potje zit, zoals we misschien al weten zit er in een potje 15ml wat wel veel is en dat haalt de prijs ook wel naar omhoog.

    Hopelijk is je vraag toch een beetje opgelost!

    Dank u wel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een chip is een stukje nagellak die van nagel is gesprongen.
    Dit kom je vaak voor als je nagellak er al een lange tijd op is!
    Merci voor de reactie!

    BeantwoordenVerwijderen