Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

donderdag 19 april 2012

shoplog 4: kruidvat

Hoi! Vandaag heb ik opnieuw een shoplog voor jullie van het kruidvat!
Het is niet veel maar zeker de moeite.




Benieuwd wat ik heb gekocht?

Dit is wat ik heb gekocht!



Kruidvat: nail polish remover 
Eerst wil ik me verontschuldigen met de foto's, ze staan er namelijk omgedraaid wat dus niet de bedoeling was! SORRY!!
Deze heb ik nodig wanneer ik gel op mijn nagels aanbreng. Ik heb het nodig als ik de gel heb laten drogen, blijft er boven op de gel nog een plakkerig laagje over, ik heb hiervoor wel doekjes voor in mijn set maar die geraken ook op dus hoop ik dat het hiermee gaat lukken.
Er zitten in dit potje 20 pads ( zonder aceton), voor 1.39 euro.
meridol: tongschraper
Dit had ik al even op mijn verlanglijstje staan en eindelijk heb ik er een. Ik heb hierover vele filmpje gezien en die prezen dit product altijd heel hoog dus wou ik dit ook is proberen. Voor wat gebruik je het nu? Je gebruikt het natuurlijk om je tong is schoon te maken want op je tong zitten heel veel bacteriën die voor een slecht adem zorgen, aangezien ik soms last heb van een slechte adem wou ik dit zeker proberen.
Ik raad dit heel erg aan omdat veel meisje hier last van hebben, dus zeg ik gewoon proberen vind je het niet goed? Stop er dan mee.
Er zat bij de verpakking ook nog een tand-& tonggel die je op het borsteltje moet doen.
Toen ik thuis heb ik het direct geprobeerd, ieuw!!!! Die gel heeft echt een heel slechte smaak!!
Deze is te koop voor 5 euro.

Hopelijk vonden jullie het een leuke shoplog!!

Doei!

1 opmerking: