Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 16 april 2012

Shoplog 3: film, Catrice en NYC

Vandaag heb ik voor jullie terug een shoplog. Ik ben met een vriendin naar de kruidvat geweest en naar dreamland. Zij heeft ook wat gekocht, als je van haar een shoplog wilt stuur dan maar een berichtje in de comments.

Benieuwd wat ik heb gekocht?



Ok, eerst stel ik jullie voor wat ik in dreamland heb gekocht, naar dreamland ga ik heel graag om een film te kopen, en daar ben ik weer ingeslaagd!
Hier is ie!
Eerst is de film aan de beurt, ik had deze allang op het oog dus toen ik heb zag moest ik er niet aan twijfelen dat ik hem zou meenemen.

Footloose
Misschien komt de naam je bekent voor, je hebt namelijk nog een oudere versie van deze film. De film duurt  ca.109 minuten. Het genre van de film is Dance, i love dance movies! 
Korte inhoud van de film:
Het is tijd om uit je dak te gaan! De stadse tiener Ren MacCormack (Kenny Wormald) verhuist naar een klein drop in het zuiden van de VS en krijgt een behoorlijk cultuurshock te verwerken. Na een tragisch ongeval heeft dominee Shaw Moore ( Dennis Quaid) harde muziek en dansen verboden. Ren trekt zich niets van de dominee aan, valt voor zijn rebelse dochter (Julianne Hough) en brengt het dorp in ren en roer, maar laat er ook een frisse wind waaien. Footloose is " een lekkere feelgood-film" (Metro) en " een geslaagde remake" ( Dag allemaal).




410 pool party at night
Dit is best een bekend lakje van Catrice. deze heb ik dan ook heel veel zien voorbij komen bij andere blogs!.
Deze zit nu al dicht bij mijn favoriet! Hij is donder pastel blauw, en dat is natuurlijk heel goed want ik heb heel graag pastel!.
Nu vraag je je misschien af wat doet dat Blauw bolletje op het dopje, ik zet dat bolletje altijd op het dopseltje om rapper het kleur van de nagellak te zien in mijn nagellakkast.

830 Salmon & Garfunkel

Ja, een tweede pastel lakje, maar he de zomer komt eraan dus dat mag wel hé! Deze heb ik nog niet geswatcht maar ik weet zeker dat hij super gaat staan. Maar aangezien hij wel heel licht is twijfel ik er wel aan dat hij in twee laagjes gedekt zal zijn maar dat laat ik jullie zo snel mogelijk weten!
Zoals je ziet is hij nieuw in de vaste collectie en heeft hij een borsteltje.


257 Lavender Cupcake
Die naam, zo schattig! Hij is pastel licht paars dus ook een zomer kleurtje. NYC is bij ons nieuw in het kruidvat dus moest ik er wel eentje kopen. Ik kan niet wachten om deze te swatchen maar eerst is het aan die van catrice.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te weten wat ik heb gekocht!

Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. die naam van 3de nagellak is super sweet.
    Ik wil de schoplog van u vriendin ook wel zien.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga is moeten kijken of ik daar nog de foto's van heb.
    Thx!!

    BeantwoordenVerwijderen