Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 6 april 2012

Garnier: BB cream



BB cream is een verzorgende foundation die 5 voordelen met zich meegeeft om je huid te verzorgen. Dit zou hij met je huid moeten doen:
  1. vervaagt lijntjes en imperfecties
  2. egaliseert de teint
  3. stralende huid
  4. hydrateert 24h
  5. UV bescherming SPF15



Ik gebruik deze creme/ foundation bijna elke dag, omdat ik niet hou van heel dekende foundations. Verzorgend vindt ik hem niet, ik doe er altijd nog een dagcreme onder. Later op de dag is hij wel een stuk minder dekkend. Ik vind hem niet vet maar hij is wel vaster van substantie dan gewone foundations.
de meningen over de BB cream zijn heel erg verdeelt:
  • Heel erg goed, goed dekend en goed bruikbaar met poeders.
  • In het begin heel erg goed maar na een paar minuten is er een duidelijk een rand bij de haarlijn.
  • Hij is best wel vettig.
  • Hij zou mijn huid moeten hydrateren maar dat doet hij helemaal niet.
  • Goed product maar er zijn betere BB creams.

1 opmerking:

  1. Mijn moeder heeft deze créme in de lichte kleur.
    Heb heb eens uit getest en hij dekt best fijn

    BeantwoordenVerwijderen