Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 23 april 2012

Mijn zonnebrilstash

Ik heb dit nog niet zien voorbij komen dus ik dacht, dan probeer ik dat toch is!
Vandaag stel ik jullie dus mijn zonnebrillstash voor. Toen ik ze samen nam verschoot ik wel dat ik er zoveel had, en ik draag dan ook bijna nooit een zonnebril, alleen als ik op reis ben of als het is lekker weer is!


Hier is de eerste!






Deze bril vindt ik niet ZO mooi, maar mijn vriendin zegt dat ik best wel goed bij sta dus we gaan haar geloven.Hij is van het merk Gemz ( een merk dat ik niet ken.) Ik denk hij tussen de 15 a 20 euro kostte.


 Deze bril vindt ik echt super mooi, hij is groot, en heeft een mooie donker grijze rand. Hij houdt ook goed de zon tegen wat ik ook een heel groot pluspunt vindt! Op de bril staat ook dat hij UV protection heeft wat ook super handig is. De prijs weet ik niet meer precies maar ik denk dat iets was van een 15 euro.


 De bril heb ik in Kreta gekocht voor 8 euro, hij is dus niet echt van Prada. Maar ik vond het zo mooi, ik  hou van witte grote zonnebrillen dus. Hij is wel een beetje te groot dus als ik hem op heb da moet ik hem soms even op duwen.
Handig dat ik er ook een zakje bij kreeg dat worden de glazen minder  bekrast of bevlekt.


Deze bril heb ik ook in Kreta gekocht voor 8 euro, deze vond mijn mama heel mooi bij me staan. Hij is natuurlijk ook niet echt van D§G. Het patroon is een beetje tijgerprint maar dan met zwart en wit. Deze is dan ook een beetje te groot dus soms effe opduwen. Bij deze zat ook een zakje bij.


Deze zonnebril heb ik van een heel goede vriendin gekregen! Dus bij deze nog is heel erg bedankt! Bij deze weet ik natuurlijk de prijs niet. Hij is heel mooi roze en groot. Deze is gelukkig niet te klein! Hij is roze met afwisselend zwart. Bij deze heb ik geen zakje gekregen maar een handig doosje.


Zo dit waren ze allemaal hopelijk vonden jullie ze mooi.
Zet jou favoriet van deze  bij de comments!


Doei!

3 opmerkingen: