Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 3 augustus 2012

Swatsh Essence: 53 You belong to me

 Het is terug de beurt aan een swatch voor de kleur waar ik denk dat je nu wel heel kleuk zou staan bij deze tijd van het jaar. Ik heb voor deze kleur gekozen omdat in deze zomer de flashy en de pastel kleuren heel erg in zijn. Ik vind dat deze wel aan die wensen voldoet.

Het flesje ziet er niet meer uit omdat ik hem toch een al een paar keer heb gebruikt. Ik koos voor dit kleurtje omdat ik hij mijn handen wel wat bruiner wil laten lijken en dat is wel handig voor in de zomer. Deze nagellak is te koop voor 1.25 euro en is te koop in de drogisterij.

Hij lakt het beste bij 3 laagjes. Ik vind dit een heel mooi kleurtje, dit minty kleurtje is nu heel erg in.Met dit kleurtje kun je bijna niks mis mee doen. Zelf zou ik er van dit kleurtje geen nail art van maken. Pak nu een witte crackle, ik denk dat dat echt niet mooi zo zijn want dan zou je bijna het verschil niet zien en lijkt het wat verwarrrend. Als je er toch een nailart van wil maken ben je misschien het best met een donkerblauwe crackle of lijntje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten