Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 27 augustus 2012

Photo Finish foundation Vs. Wake Me Up foundation

Eindelijk!! Ik wou dit artikel al vaker doen, maar ik begon er gewoon niet aan. Ik heb op ' artikel maken' gedrukt en ben er gewoon aan begonnen! Dit is het resultaat!
Vs.
Als je achter de tekst een 1 ziet staan is het het teken dat hij een punt krijgt voor die categorie.

Ik ga een aantal punten overlopen die ik een voor een over alletwee de foundation zal bespreken:
  • verpakking
  • Wat beloofd hij?
  • verkoopprijs
  • ondertoon
  • werking
  • substantie
  • conclusie
Let's start!

  1. Verpakking
    Photo finish:
    Het flesje vind ik er persoonlijk heel chic uit zien door het matte glas, verder is het een rond flesje met een pompje en een doorschijnende dop. Mijn dop is echt heel erg vuil daarom vind ik het wel spijtig dat het dop doorschijnend is.

    Wake Me Up: Deze fles ziet er anders chic uit omdat hij anders gebouwd is, meer naar het minder midden wordt hij smaller. Hij is ook van glas maar niet matt. Het dop is oranje, hij heeft ook een pompje. 1
  2. Wat beloofd hij?
    Photo Finish:
    Hij zal 18 uur goed op je huid blijven zitten. Hij heeft je een perfecte teint,  heeft licht reflecterende pigmenten, olie vrij en is dermatologisch getest.

    Wake me up: Hij zal ervoor zorgen dat je er niet moe uitziet ook al ben je juist wakker, hij heeft je een mooie en gezonde shimmer. Verder heeft hij nog SPF 15. 1
  3. Verkoopprijs: Hun grootste verschil is wel de prijs, maar die van Catrice is dan ook een budgetproduct.

    Photo finish: Hij is iets van een 7 euro wat zeker niet duur voor hoe goed hij wel is! 1
    Wake me up: Deze is iets van 13 - 14 euro.
  4. Ondertoon:
Rechts zie je de foto finish en links zie je de Wake me up:

Bij die van Catrice zie je direct dat hij een gele ondertoon heeft wat wel handig is al je huid naar de donkere kant is. 1
Die van rimmel heeft denk ik een rode ondertoon.

       5.  werking

           Photo finish: Hij is eigenlijk een tikkeltje te donker maar als je hem goed uitwerkt naar je nek zie je                                     er bijna niks van. Hij is heel dekkend en brengt heel makkelijk aan op de huid. In begin voelt hij wel wat vettig maar later is dat een stuk minder. Hij blijft voor mij best lang zitten. 1

           Wake me up: Deze is ook een tikkeltje te donker maar dat is al een stuk minder als je verder uitwerkt naar je nek. Ik vind hem belange niet zo dekkend als die van Catrice. Hij brengt wel gemakkelijk aan op je huid. Hij blijft ook prima zitten.


                    
       6.  substantie
        Photo finish: Hij is heel creamy wat wel leuk is.

        Wake Me Up: Als je deze op je huid doet zie je hem direct smelten, hij is ook meer lopender. 1
 
       7. conclusie:


          Photo finish :  3/6

          Wake me up:   3/6    

Gelijk! Had ik echt niet verwacht. Ik had echt gedacht die van Catrice een grote voorsprong zal hebben omdat ik die gewoon beter vindt. Dus als ik echt zou moeten kiezen kies toch die van Catrice.

Verder bevatten ze allebei 30ml en zijn ze 24 maanden houdbaar.

Ze zijn allebei te koop bij de drogisterij.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten