Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 11 mei 2012

Shoplog: Sluis



Hoi! Ik heb vandaag voor jullie opnieuw een shoplog. Ik ben namelijk naar sluis geweest om is lekker te gaan shoppen met mijn ouders. In welke winkels ben ik allemaal binnen geweest?
Benieuwd wat ik daar heb gekocht?
Gezinsuitje!! yes!! eindelijk!! Vorige week- end zijn we naar Sluis in Nederland geweest, een keer per jaar gaan we daar naartoe om even te shoppen. 

Een tasje stond al heel even op mij verlanglijst, ik ben dan ook al in heel veel winkels binnen geweest en nooit vond er een die ik echt heel nooit vond. Hij was te groot, te klein, te duur, te kinderachtig. Maar eindelijk heb ik er nu wel een ik vind hem super schattig en ik kon dan ook niet wachten om hem direct te showen aan jullie.
HIER IS IE!!!


Binnenkant van het tasje
Dit is hem!! Zo cute vind ik hem!! Hij is wel heel klein, hij mocht ietsje groter. Toen ik hem probeerde wou ik hem gewoon hebben. Ik heb hem gekocht voor 29.95 euro. Inhoud: er zit binnenin een gsm tasje ( waar mijn gsm niet inpast) een apart zakje en buitenaan is er ook nog een apart zakje. 
Zoals jullie zien is hij heel klein en aangezien ik een grote fan ben van grote portomonee's, dus geraken die van mij er  niet in, dus moest ik ook direct een kleintje kopen. Die heb ik dan ook gevonden, wat ik wel spijtig vind is dat er geen portomonee's waren in dezelfde kleur als het tasje dus ik ben ik maar voor een neutraal kleurtje(wit) gegaan. Hij is van het merk s'Oliver.

Dit is hem, hij is wel heel klein ik vroeg me dus  af of al mijn kaarten erin geraakte. Op de foto ziet hij er Beige uit maar hij is wel wit. Ik weet niet van welk merk hij is maar het logo is met een G en D. Ik kocht hem voor 19.95 euro. Toen ik hem gekocht had wou ik wel weten, wat er zo allemaal in kan, want je denkt zo 'dit is een heel kleintje dus vele zal er niet niet in kunnen'. Er kan heel veel in!!! ik stond er echt versteld van! Dit zit er in!!:
  • 2 sleutels + sluitelhangers
  • kaarten ( klantenkaarten + id ...)
  • geld ( papier + munten)
  • aspiririentjes
Veel toch!!??

Dan heb ik twee beeldige ballerina's gevonden die ook nog in de sale waren!!! Ik was op de eerste seconde verliefd op deze, en vooral toen mijn ma zei je mag ze allebei de paren meenemen om dat ze in sale waren. Ik had ze namelijk in twee kleuren gezien en ik  kon daarmee heel moeilijk kiezen toen de verkoopster natuurlijk kwam zeggen " Er is 25% percent korting op. " jeeeeeeeejj. 
Hier zijn ze!!



Supeer schattig!!!!! Ik was echt direct verkocht, ze zaten ook heel erg goed. Ik kan moeilijk schoenen vinden om dat ik nogal heel klein voetje heb, maar deze paste echt perfect.
Zoals je ziet hebben ze als detail luipaard print en een band met een knopje en een flapje.
Zoals je ziet heb ik ze in het donker grijs met grijs gekocht en een beetje bruin beige met grijze vlekjes. 
Ze waren van 25 euro naar 18.25 afgeprijsd!!

Dit was mijn shoplogje, hopelijk vonden jullie het leuk!!

Doei!




3 opmerkingen:

  1. je tasje is echt super mooi.
    ik zoek er ook eentje maar iki vind echt nikske. als je een idee hebt zeg het me dan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De volgende keer als we samen gaan shoppen, gaan we zoeken tot we er een gevonden hebben voor u!!
    Beloffd!

    BeantwoordenVerwijderen