Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 4 mei 2012

review: skinlite makser



Vandaag ik heb een review over een gezichtsmasker, die ik heb gekocht bij Essenza. 

Benieuwd welk product en wat ik ervan vindt?
Het product is van skinlite namelijk het relaxing & calming lavender mask


Skinlite: relaxing & calming

Ik vind de verpakking best wel aansprekelijk, modern best wel!
Het masker moet dus je huidje ontspannen door de lavendel.


Zoals je ziet is dit niet zo een masker dat je er moet opsmeren maar het masker is eigenlijk een doekje, en je denkt: ' ha, das handig dan moet je niks vuil maken!'. Ik heb hem getest met een vriendin van mij en het was echt een rotklus! Hoe kan het doekje jouw maat van je gezicht hebben!!?? Echt stom dat ik daar niet heb aangedacht! Het plakte overal aan mijn haar en mijn oren, waar mijn mond bloot moest zijn was hij helemaal bedekt! ECHT EEN ROTKLUS! Op de verpakking staat dat je het zeker 10 minuten moet oplaten, hoe we het gedaan hebben weet ik niet want het viel bijna constant van ons gezicht, we konden er gewoon niet afblijven. Ik wou er een foto van trekken hoe het eruit zag maar aangezien we echt monsters leken heb ik het echt niet willen doen. Na die 15 minuten waren we het echt  beu en hebben we het eraf gedaan. Wat was het resultaat? Ik neem aan als je een masker hebt op gedaan is het de bedoeling dat je het voelt aan je gezicht,nou ik voelde echt niks!! 
Hebben we dan iets fout gedaan? IK WEET HET NIET! Maar de volgenden keer denk ik zeker 2 keer na.

Maar er zijn ook wel goede voordelen aan dit masker:
- Je kunt hem twee keer gebruiken.
- hij is heel verfrissend
- Hij ruikt heel erg lekker!

 Effe vertellen wat men vriendin van dit masker vond. Ze vond het best wel goed maar het is een beetje knoeien bij het aanbrengen van het masker, maar na het masker vond ze wel dat haar huid zachter aanvoelde. 
Zij was wel heer erg te spreken over dit masker!



Deze is te koop voor 1.80 euro bij Essenza!

Tot gauw!!




1 opmerking:

  1. ik vind die wel goed maar onlanks probeerde ik die van de prime markt maar die zijn echt nikske goe ze blijven zelfs nie aan uw gezicht hangen

    BeantwoordenVerwijderen