Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 21 mei 2012

review: pure coconut milk moisturising face mask


Hoi vandaag heb ik een review voor jullie namelijk een face mask van het merk pure coconut milk.

Benieuwd wat ik van hem vind?

 Ik kwam thuis van het school en ik dacht, ik neem lekker masker.
Dit makser heb ik een paar maanden geleden gekocht in het kruidvat voor laten we zeggen  4 à 5 euro (helemaal niet duur dus!!). Ik grijp niet rap naar het masker omdat ik hem niet echt lekker vind, of verfrissend.
In deze tube zit 100 ml in, een redelijke goede bus dus. Voor mij is het toch niet te veel want ik verander wel graag is van makser. Ik heb hem aangedaan op een nat gezicht, ik heb hem aangebracht met een foundation kwast. Ik heb van de dit masker wel een foto getrokken dus niet verschieten!


Je ziet zelfs nu dat mijn huid al rood wordt!!!

Het is de bedoeling dat je hem  5 a 10 minuten te laten zitten, ik heb hem 5 a 7 minuten laten zitten want ik vind dat mijn gezicht er heel erg rood van wordt en hij pikt ook een beetje wat natuurlijk wel mag maar niet dat het pijn doet. Dit masker is voor een droge huid dus niet voor een gemengde huis (dus ook niet voor mij), maar het is toch beter dat je je huid een keer in de maand je gezicht heel goed hydrateerd. De geur vind ik heel erg lekker want ik reuk heel erg graag cocos dus daar doet hij echt niet mis mee. Mijn gezicht word er rood van omdat er wel een beetje parabenen in zit, dat is wel een beetje een nadeel.

Na de 5 a 10 minuten is het dus de bedoeling dat je hem eraf doet met een nat washandje.


Dit masker is dus aan te raden voor mensen met een droge maar geen gevoelige huid.


Doei!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten