Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 18 mei 2012

shoplog Aalst deel 2

Hoi, vandaag zullen jullie het tweede deel van de shoplog in Aalst zien. Als jullie de eerste de moeite waard vonden zullen jullie deze zeker ook een tof artikel vinden.


Benieuwd wat ik heb gekocht?

Toen waren we naar het kruidvat geweest ( als we gaan winkelen is het altijd naar het kruidvat ). We waren niet echt van plan om iets te kopen maar toch komen we met altijd iets buiten en dit keer was het dit.



Eerst heb ik de prime and fine van Catrice gekocht, ik hoorde heel veel goede dingen over die van Mac, maar die vind ik iets te duur dus wou ik deze is proberen. Deze poeder zorgt er voor dat je huid niet gaat glimmen nadat je er foundation hebt op gedaan. Het is witte losse poeder, ik heb deze gekocht voor 6 euro.
Dan heb ik nog iets nog iets van de limited edition van essence my skin colletcie gekocht. ik weet echt niet meer hoeveel hij kostte van maar ik denk zeker iets van 4 à 6 euro. Het is een soft cleansing gel die super fris ruikt en toch een beetje zoet. Ik heb hme nog niet uitgeprobeerd omdat ik eerste al mijn andere producten moet opgebruiken. Ik heb van deze geur al de hand lotion of body boter of lotion gehad, die was best wel waterig maar super lekker om te gebruiken. 

Dat was het voor de kruidvat, toen zijn we naar de Action geweest. Daar heb ik ook een paar dingen gekocht.
Ik had al veel van deze strip gehoord, veel goed in ieder geval. Aangezien ze niet veel kosten dacht ik: ' Neem ik deze ook maar even mee." ze waren denk ik iets van 2 euro. Ik heb die zelfde dag nog is geprobeerd en er was iets fout gelopen ik denk dat ik ze niet genoeg heb laten drogen.

Ik heb deze maand wel into masker doekjes, dat zijn makertjes in de vorm van een doekjes. Misschien hebben jullie de review van het maskerdoekje van skinlite gelezen, die ik niet zo goed vond. Ik dacht ik geef deze dan maar een kans. Deze waren ook iets van 2 euro voor acht doekjes.

Van deze lipsticks heb ik al super veel goeds over hun gehoord, en voor die prijs!! Ik heb de lipsticks "silky nude" en "peach" en omg wat geven die een goed pigment af! Ik vind ze wel een beetje te mat maar daar doe ik dan gewoon een glimmende lipstick over. Deze waren ook iets van 2 euro.

We zijn dan nog is binnen geweest in the body shop maar we hebben daar wel niks gekocht. Mijn vriendin zei dat je er gratis een testertje kon krijgen, maar ik dacht dat je dat alleen kreeg als je iets kocht. Niet dus!!!! We zijn gewoon binnen geweest en we mochten kiezen tussen een aantal producten waar we een testertje van kregen, we hebben een testertje gekozen met de naam " lobe bc sunskin" ( dit is de naam van het product zelf of de naam van de limited edition). 

2 opmerkingen: