Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 7 mei 2012

nail art 2

Vandaag heb ik voor jullie opnieuw een nail art!
Wie de vorige iets te moeilijk vond is deze echt een aanrader, hij is namelijk super simpel!
Dus zeker blijven kijken!
Benieuwd hoe je hem maakt?
Deze nail art is zeker op een kwartiertje gedaan, dus zeker de moeite waard om gewoon is te proberen.
wat heb je nodig?
  • Base coat
  • basis kleur
  • crackle lak ( deze kun je kopen bij essence of bij planet parfum bij OPI
  • top coat ( matte, doorschijnende of glitter)
Hoe maak je hem?
  • Eerst breng je een base coat aan, die laat je goed drogen.
  • Je neemt je basis kleur, en brengt die aan. Ik gebruik Bib Apple Red van OPI. Ik breng 2 laagjes aan.


  •  Nadat je basiskleur goed is gedroogd breng je de crackle lak aan. EEN LAAGJE!! Als je dit voor de eerste keer doet raad ik je aan om eerst een crackle van essence te kopen en die eerst een paar keer te proberen. Als er dan nog problemen mee hebt hoor ik het graag bij de comments!


  • Als laatste breng je een top coat aan, je kan natuurlijk zelf kiezen welke ( een matte, een gewoon doorschijnende of een glitter top coat). Ik gebruik voor deze top coat een gewone top coat.
Hopelijk vonden jullie dit een toffe nail art!


Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten