Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 14 mei 2012

Shoplog Aalst deel 1

Hoi! Vandaag doe ik het eerste deel van mijn shoplog! Aangezien ik super veel heb gekocht doe ik het in delen want anders wordt een super groooott artikel die ik nooooit klaar krijg. Ik ben samen met mijn vriendin gaan shoppen in Aalst.

Benieuwd wat ik daar heb gekocht?

Eerst laat ik jullie een foto zien waar alles opstaat dat ik heb gekocht, zodat jullie al ongeveer weten wat er nog kan komen.

Ik ga beginnen met de eerste winkel die we zijn binnen geweest. We starten dus met Di, ik ga graag is binnen bij Di. Toen we daar binnen kwamen zagen we daar al direct van die grote make-up boxen, ik heb ereen gekocht voor 15 euro + ik had nog korting dus hij was iets van een 12 euro.
ik ga jullie alles laten zien wat erin zit.













inhoud:

  • 4 penselen
  • 4 lipsticks
  • 4 oogpotloden
  • 4 oogschaduwpaletten
  • 4 nagellakken
  • 3 blushes
Van de blushes ben ik echt helemaal weg, ik gebruik deze elk weekend en zijn echt super gepigmenteerd!
De lipsticks zijn echt super leuk de knal rode heb ik al is gebruikt en hij is echt knal!
Deze box is echt super leuk ik ben dan ook heel blij dat ik deze heb gekocht.

Bij Di heb ik nog een vestuiver gekocht van 1.50 euro, een verstuiver komt echt heel goed van pas.
Dan ben ik nog naar de blokker geweest omdat ik weet dat ze daar altijd super goedkope dvd's hebben. Ik heb daar echt en super mooie film gekocht, ik had hem al eens heel lang geleden bekeken en ik weet nog dat ik hem heel mooi vond. hij heet ' when in rome?'.
87 minuten
komedie
Deze romantische komedie boordevol waanzinnig grappige wendingen moet je beslist in huis halen!
Beth ( Kristen Bell), een conservator in New York, heeft weinig geluk in de liefde. Maar wanneer ze voor de bruiloft van haar zus plosteling een trip naar Rome maakt, wordt ze overvallen door een onvervewachte verliefdheid. Na al snel teleurgesteld te zijn, plukt ze opstandig muntjes uit 
Fontana de amore, waardoor ze op magische wijze de liefde van komisch ongeschikte aanbidders doet aanwakkeren. Wanneer een charmante journalist ( Josh Duhamel) vurig verliefd wordt, twijfelt Beth of hij de ware wel is. 
Als je deze tegen komt zeker kopen, hij is super romantisch maar ook zeker kei grappig!!!

Zo, dit was de eerste deel van de shoplog het tweede deel volgt snel!

doei!

2 opmerkingen:

  1. na een 30min kiezen uit 3 verschillende dingen hadden we toch iets gevonden hé ma tis wel nen super box. ge moet u blushs ook is in de week dragen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik draag ze nu in de weekend maar het is echt te neig om het op school te dragen!! Het is zelfs al te neig in de weekend!

    BeantwoordenVerwijderen