Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 28 mei 2012

nail art 3

Hoi! Vandaag heb ik voor jullie terug een tutorial, terug een heel gemakkelijk dus zeker even verder kijken want hij is zeker de moeite! Ik gebruik een speciale toppen die bij elk merk heel erg veel word verkocht dus ik dacht dan maak ik daar maar een tutorial mee!
Benieuwd hoe je hem maakt?
Dit is echt een heel gemakkelijke nail art, maar special topper van essense ( de volgende foto) gaat niet op alle kleuren ( vind ik), dus ik dacht ik laat jullie maar even zien bij welke kleur hij wel heel mooi staat en echt opvalt.

Wat heb je nodig?
  • base coat
  • basis kleur Voor deze special topper kun je de kleuren zwart, wit ( wat ik in deze tutorial gebruik) en nude kleuren.
  • je special topper met grote flakies. ik gebruik de special topper van essence een soort dupe van een opi lakje.
  • top coat



basis kleur Opi Alpine snow van den Best of the best limited edition.

essence special effect topper 02 circus confetti
Hoe maak je hem?
  1. Zet een base coat op je nagels
  2. Lak 2 laagjes (of meer als dat nodig) van de basiskleur. Als je een nude of een wit lakje gebruikt is het niet erg dat je er je witte randje nog door ziet.
  3. Lak er 1 of 2 laagjes van de special effect topper op.
  4. Doe er een top coat over.
Dit is het resultaat!!

Hopelijk vinden jullie het een leuk nail art!! 
Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten