Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 29 juni 2012

Shoplog: Kruidvat

Ik heb vandaag voor jullie een heel kleine shoplog. Ik ben namelijk naar het kruidvat geweest. Ik wou heel graag de parfums van essence is proberen want ik ben er heel benieuwd naar!















Benieuwd wat ik heb gekocht?





Van het vorige artikel ( waar ik over de parfums van Essence had geschreven) weten jullie al dat ik heel benieuwd was naar de parfums van Essence. Ik kon dus niet meer wachten om te gaan kijken of ze er waren. Ik moest eerste wel effe zoeken omdat ik dacht dat ze bij de staander van de Essence producten zouden staan, maar daar stonden ze niet. Uiteindelijk heb ik ze gevonden bij alle parfums ( logisch!). Ik vond het wel spijtig dat ze er maar 2 hadden, want ze geven er namelijk 6 uit heel spijtig dus.


Maar ik heb er toch een gevonden en ze ruiken verbanzingwekend lekker!! Ik had verwacht dat ze een beetje kinderachtig uit de hoek zouden komen maar van de twee die ik heb geroken was dat totaal niet het geval. Ze hadden de geuren: like a day in a candy shop en like a trip to new york (over deze ben ik het niet helemaal zeker).


Maar welke heb ik nu gekocht, ik was aan het twijfelen en heb ze alletwee laten ruiken aan vrienden en zij vonden deze de beste:

Het is dus 'like a day in candy shop' geworden.Hij is lekker zoet en ook zwaar maar niet dat je zegt dat hij te zwaar is. Je kunt hem verkrijgen in twee maten:
10 ml --> 2.99 euro
50ml --> 6.99 euro
Helemaal niet duur dus, ik wil er zeker nog kopen aangezien ik een parfumfan ben.
Zeker is gaan ruiken!!


Het volgende is een oogschaduwpallete van hun nieuwe collectie van 'Ready for boarding'. De collectie is een heel kleurrijke limited edition vol met pastel kleuren (die nu helemaal in zijn).
Hier is er een foto van de hele limited edition:



Ik heb het oogschaduw palette gekocht omdat ik nog geen oogschaduw in had in pastelkleuren en ik vond het wel tof en fris en zomers. Hij bevat 6 kleuren: licht grijs, pastelgeel, pastelgroen, pastelblauw, licht bruin en donkerbruin.


Hoe ik hem gebruik?:
  • het licht bruine kleurtje op het bewegend ooglid.
  • donkerbruin in de crease.
  • helemaal aan het uiteinde van het oog wissel ik de kleuren dagelijks af ( vandaag draag ik het groene)
Ik vind het een heel tof palette en ik heb hem gekocht voor 2à 3 euro, goed te betalen dus! 


Dit was mijn mini shop!
Ga zeker is gaan kijken bij het kruidvat!



Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten