Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 1 juni 2012

swatch catrice: Pool party at night

Vandaag heb ik voor jullie een swatch. Deze nagellak heb ik overlaatste gekocht en ik wou hem al heel lang is proberen.


Benieuwd wat ik van hem vind?

Ik zag deze nagellak al heel vaak voorbij komen in shoplogs en reviews en telkens kreeg hij super goede commentaar.

Toen ik de vorige keer in het kruidvat stond en hem zag staan dacht ik: ' misschien moet ik hem toch is proberen.'.
Ik vind hem echt een zomer/ lente lakje dus, dit jaar zal ik hem misschien niet meer dragen.
Als je dit lakje op hebt vallen je nagels heel hard op, daar moet je wel van houden. Ik hou persoonlijk niet zo van flashi kleuren dus ik ga er wel een nail art mee verzinnen.

Ik kocht deze nagellak voor 2.49 euro in het kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten