Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 25 juni 2012

Essence: parfums

Ik stel jullie vandaag de parfums van Essence voor, het is namelijk de eerste keer dat Essence parfums uitgeeft. Ik ben heel benieuwd en ik kan nu al niet wachten hoe ze ruiken!

Benieuwd?


Dit zijn ze allemaal ik kan natuurlijk niet zeggen of ze lekker ruiken want ik heb ze nog niet geroken maar misschien willen jullie wel weten wat voor geurtje ze wel allemaal verkopen.


Ze geven er zes uit en je kunt ze kopen in verschillende grotes:
10ml --> 2.99 euro
50ml --> 6.99 euro
Niet duur dus!


Ik stel jullie ze een voor een voor:


 
Dit is ' like a walk in the summer rain'. Essence zegt dat die een fris, bloemig en zomers geurtje heeft. Ik vind het doosje al heel uitnodigend samen met het flesje.



Dit is ' like a grils' night out'. Deze zou een zoet geurtje moeten zijn volgens Essence.



Dit is ' like a day in a candy shop'. Dit zou een fris, bloemig, sensueel en zoet geurtje.



Dit is ' like a trip in New York'. Dit zou een heel fruitig geurtje moeten zijn.



Dit is ' like a new love'. Dit zou een bloemig, modern en romantisch geurtje zijn. De parfum zou je vlinders in de buik laten voelen ;-).



Dit is ' like a first day in spring. Dit is een warm, bloemig en fris geurtje.


Dit waren ze allemaal,ik ben echt mega benieuwd ik kan nu al niet meer wachten. De doosjes en de flesje vind ik echt supermooi en leuk om te hebben in je parfumstash. Ik ben nu al ook al heb ik ze nog niet geroken.


Er zal rap een shoplog volgen wat ik ga deze week al is gaan kijken of ze ze al in de kruidvat hebben


Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten