Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 22 juni 2012

Catrice: Cruise couture

Vandaag stel ik jullie de limited edition juni 2012 van Catrice voor. Hij kan dus nu al in de winkel liggen, dus zet ik deze rap even online. 



Benieuwd wat voor producten het zijn?


Effe leuk om te weten dat de limited edition geinspireerd op het luxe leventje in St. Tropez en het Franse Côte d’Azur‘. In 'Cruise Couture’ komen de kleuren marineblauw met koraal voor, wat in modeland ‘French New Wave’ genoemd wordt. The marinelook komt elk voorjaar weer in de mode.


we weten natuurlijk wel allemaal wat er in de limited edition zit. Oogschaduw, lipgloss, lipstick, nagellak, blush en eyeliner. Maar nu zitten er twee specials in eerst en vooral een mascara en een beauty bag. 


Dit zijn de producten die je in de limited edition kunt vinden:

Dit zijn ze een voor een!


Oogschaduwpalette


Eerste en vooral het oogschaduw palette die 5 kleurtje bevat, in het eerste deel zitten de marineblauwe kleuren in het midden een witte oogschaduw en het laatste deel zit een roos paars kleuren en een perzik kleurtje. Ik ben zeker een fan van het perzik kleurtje, kom je denk ik ook niet veel voor. 

Dit palette is te koop voor 4.99 euro. 

Nagellakjes

01 Hi, Society!,  02 Jetsetter,  03 Welcome To Pink Tropez, 04 Feel The Yacht Beat en 05 Nautica
Dit probleem heb ik nu altijd bij hun limited edition. Het is precies altijd of ik sommige kleuren al gezien heb! Neem nu 01 hi, society! die vindt ik heel hard lijken op die van 830 Salmon & Garfunkel en 05 Nautica lijkt dan weer heel goed op 350 Hip Queens Wear Blue Jeans! Maar dat lijkt misschien zo op de foto's. Verder vind ik het wel mooie kleurtje.

De nagellakjes zijn te koop voor 2.49 euro per stuk.

Lipgloss

060 Coralista,  01 Welcome To Pink Tropez
Ooh! Deze wil ik zeker zien, als ze me bevallen wil ik zeker overwegen om ze te kopen. Ik ben vooral benieuwd of ze op je lippen wel een verschil zullen geven van kleur.
Ik bedoel dan qua pigment.

De lipglosses zijn te koop voor 3.79 per stuk.

Eyeliner

Ik ben niet zo'n een eyeliner gebruiker, ik gebruik het gewoon niet. Het is geen zwart, geen wit, geen bruin en geen rood maar het is .... marineblauw!! SURPRISE!! Ik vind het wel tof dat catrice niet de eeuwe oude zwarte eyeliner uitgeeft. 

De eyeliner is te koop voor 3.99 euro.

Lipstick

110 Shy Flamingo,  220 Mrs Brightside
Ik ben sinds kort helemaal fan van lipsticks maar ik ben op zoek naar een baby-roze lipstick en misschien heb ik die wel gevonden bij deze limited edition door 220 Mrs Brightside. ik ben echt superbenieuwd ik vind ze echt suppermooi.

De lipsticks zijn te koop voor 3.99 euro.

Blush
050 Apricot Smoothie
Ik vind deze blush echt supermooi!! Maar spijtig genoeg niets voor mijn omdat ik een heel licht type ben, maar verder vind ik hem echt heeeeel mooi!

De blush is te koop voor 3.49 euro.

Mascara

Van een mascara kan ik natuurlijk niet zeggen dat het een mooi kleur heeft of dat het een goed pigment heeft, maar ik heb wel gehoord dat over het algemeen de mascara's van Catrice best wel goed zijn. Het is dus een volume en waterproof mascara en zijn niet in andere kleuren te verkrijgbaar. Ik denk dat Catrice alleen maar zwarte Mascara's heeft.

De mascara is te koop voor 3.99 euro.


Beauty bag

Het laatste maar niet het slechtste, dit is het dus de beauty bag dat Catrice zal uitbrengen. Ik vindt het wel mooi maar van en foto weet je natuurlijk niet de grote dus je kunt niet zeggen wat er allemaal ongeveer in kan. 


Deze beauty bag is te koop voor 3. 49 euro.


Zo nu weten jullie wat de limited edition allemaal zal bevatten. Ik kijk er al naar uit! Jullie ook?


De limited zal je vinden in de trekpleister en het kruidvat.


Tot de volgende!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten