Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

woensdag 9 januari 2013

Shoplog Beauty

Hoi! Vandaag heb ik voor jullie een shoplog. Het is lang geleden dat is goed ben gaan shoppen. Maar dat heb ik nu wel gedaan. Kijken jullie mee?
     



Als eerst ben ik naar DI geweest en daar heb ik één ding gekocht.
20121223_132510.jpg weergeven in diavoorstellingIk heb daar een 'eyetab' gekocht, dat is een oogschaduwpalet met 88 kleuren. De bovenste helft bevat warme tinten en de onderste helft bevat koude kleuren. De prijs van dit Palet is 9,99 euro, de kwaliteit
van de palet is niet heel mooi maar
als je je kwast nat maakt, komt er
echt heel veel pigment vanaf.
20121223_132547.jpg weergeven in diavoorstelling



20121223_132811.jpg weergeven in diavoorstelling
Dan ben ik ook nog naar 'yves rocher' geweest. Er was een actie met snoepomhulsels. Als je iets koopt dan krijg je een snoepomhulsel en die kan  je terug inruilen voor 50% korting op het gewone assortiment. Ik heb een mooi glitterende zilveren cream eyeshadow gekocht. Deze was normaal 13 euro maar ik heb hem gekocht voor 6euro. Hij is niet heel dekkend maar hij is wel een mooie basis voor een look.


Mimosas for Mr. & Mrs.
Toen ben ik naar 'Planet Parfum' geweest. Daar heb ik een super mooie basis lak gekocht voor een french manicure. Het is een mooi licht roze kleur met een lichte shimmer in. De prijs van dit lakje is 13,95 euro voor 15ml.


Ik ben ook naar 'Hema' geweest, daar heb ik een heel mooi lakje gekocht. Het is een babyroos kleurtje. Ik vond de kleur gewoon super mooi, het is dan ook mijn lievelingskleur. Dit lakje is te koop voor 3euro voor 11ml.


20121223_132753.jpg weergeven in diavoorstelling


20121223_132624.jpg weergeven in diavoorstellingIn de 'H&M' heb ik een
(alweer :-)) babyroos lipglosje gekocht voor 2,95 euro. De lipglos bevat een borstel als applicator.


20121223_134447.jpg weergeven in diavoorstelling
20121223_134454.jpg weergeven in diavoorstelling
In het 'kruidvat' heb ik een oogschaduwkwastje van Essence gekocht. Ik heb de crease (smokey eye bursh) kwast van Essence en die vind ik heel goed dus ik dacht dat deze me ook wel zou bevallen, en doet hij. Dit kwastje kost 1,65 euro, denk ik.




20121223_132723.jpg weergeven in diavoorstelling20121223_132706.jpg weergeven in diavoorstellingAls laatste ben ik nog naar 'Action' geweest, waar ik een blush, een Lipglos (maar die heeft men mama al in bezit genomen) en een parfum. Bij de blush zit er nog een klein pufje    ( tweede foto) bij. Je vind het pufje als je het plastic waar de blush in zit omhoog slaat.
20121223_132651.jpg weergeven in diavoorstelling



Dan heb ik ook nog z'ooooooooon lekkere parfum gevonden. Hij is echt zo lekker, toen ik heb rook, dacht ik: 'meenemen!!!'. Hij is zoet maar toch fris. Hij is te koop voor 1, 69 euro, denk ik. Hij is van het merk Indigo en hij heeft Apl Fruitylicious.
Als je in de Action bent, zeker even gaan
reuken ;-).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten