Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

woensdag 16 januari 2013

Christmas presents!!!!

Hoi meiden! Vandaag wil ik jullie mijn cadeau's laten zien die ik voor kerstmis heb gekregen. Het is helemaal niet veel want ik krijg mijn cadeau's pas met nieuwjaar. Maar het is niet dat het weinig is dat het niet de moeite is.


Met wat kan je Laura heel blij maken? Inderdaad! Met een cadeaubon van het kruidvat en dat weet mijn familie maar al te goed! Ik kan dus weer lekker gaan shoppen bij het kruidvat!!


Ik heb ook nog een geursetje gekregen. Hij is van het merk 'Amber' en hij heet       N°53.





Het setje bevat een heerlijke parfum en een shower gel. De parfum heeft een heel zware maar toch zoete geur. Het is echt een heel lekkere geur, ik hou gewoon van zoete geuren. Wat ik ook heel leuk vind is dat de geurnoten  op het flesje staan. Dit zijn de geurnoten: Perzik, Jasmijn en Amber.

De shower gel vind ik ook heel lekker natuurlijk reuken.

Zo! Dit waren mijn cadeau's!
Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten