Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

woensdag 23 januari 2013

favorieten van het moment

Hoi meiden! Vandaag laat ik jullie mijn favoriete beautyproducten van het moment zien! Het zijn producten die ik de laatste tijd veel heb gebruikt en heel graag gebruik. Let's begin!!


Als eerste dit palet het 'eyetab' palet omdat je er iedere look mee kan maken die je maar wil. Ik gebruik hem dan ook bijna iedere dag.

Dankzij het rubbere borsteltje van deze mascara zorgt hij ervoor dat al je wimpers mooi bedekt met mascara. Je wimpers worden ook mooi verspreidt. 




Deze parfum die ik in de action heb gekocht draag ik iedere dag omdat hij zo lekker fris en zoet is.

Ik hou van deze deo sinds de eerste keer dat ik hem rook. Hij is zo lekker zoet. Wat ik ook lekker vind aan deze parfum is dat hij zelfs een parfum kan vervangen omdat hij zo sterk ruikt. 


Deze lippenbalsem zit bij favorieten omdat hij lekker ruikt en omdat hij lekker vettig is. Ik vind het wel lekker als een lippenbalsem lekker vettig is.Ik doe deze elke avond op voor ik ga slapen.


Dit waren mijn favorieten! 
Doei!


1 opmerking: