Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 10 september 2012

Shoplog kruidvat




Hoi! Ik ben weer gaan shoppen bij het kruidvat en ben helemaal los gegaan. Natuurlijk wil ik jullie graag laten zien wat ik precies gekocht heb.

Kijk je verder?
Ik heb veel in de kortingsbakken zitten neuzen en verder heb ik ook bij de acties zitten zoeken of daar niks leuk te rapen was. 

Ik ben geslaagd!

Ik had dringend wattenschijfje nodig, er was een actie van 2+1 gratis bij ' De make up'. Maar ik zag dat deze toch iets goedkoper waren. Het is een pak van 3*80 voor denk ik 1.99 euro. Wat best goedkoop is toch?


20120829_131125.jpg weergeven in diavoorstelling



Mijn deo is bijna op, dus ging ik een nieuwe deo kopen. Ik had geluk want er was een actie bij de deo's van het kruidvat zelf, namelijk 1+1 gratis. Het merk heeft 'Fem'x'. Ik heb de roze deo die heerlijk zoet reukt deze heeft ' bio control'.  Wat heel handig is dat er 0% alcohol in zit. Verder heb ik ook nog de groene met aloe vera. Wat ik wel raar vind is, dat bij de roze deo staat dat hij 24h goed mee zou gaan maar bij de groene staat 48h. De prijs van deze deo's zijn 1.99 euro per stuk.


20120829_131110.jpg weergeven in diavoorstelling
Sorr!! dat hij omgekeerd staan!

Ik was op zoek naar een haarolie of een serum, ik had er een gevonden van L'oreal Paris of Elseve maar die was best duur en hij was in glas. Ik weet als laura glas in haar handen krijgt en ze moet dat mee dragen in een rugzak, kan ik het beter terug zetten, dat was dus geen oplossing. Dus ging ik verder zoeken, uiteindelijk nam ik deze mee. Het is dus een serum geworden, hij kostte 5 euro. Hij heeft een intensieve verzorging.

20120829_130919.jpg weergeven in diavoorstelling
Aangezien ik veel met disolvant bezig ben heb ik heel droge handen. Het is dus belangrijk dat ik altijd een handcréme bij me heb. Deze week was er een handige actie namelijk 3 handcrémes van het merk kruidvat voor 3 euro. Als Laura iets kan krijgen van 1 euro kun je me niet meer stoppen! Rare gewoonte! Dus heb ik er drie gekozen ( Rozen handcréme, nacht handcréme en hand- en nagelcréme).

20120829_131049.jpg weergeven in diavoorstelling
Verder had ik ook een nieuwe eyeshaduwbase nodig, want die van Catrice was niet meer goed.
Ik heb die van Essence al heel vaak zien voorbij komen dus moet hij wel goed zijn.
Hij was 2.50 euro ( denk ik!!!).


20120829_130958.jpg weergeven in diavoorstelling

Ik ben helemaal into oogschaduw, dus ging ik effe snuffelen bij de oogschaduw van Essence. Ik had nog geen creamy eyeshaduw dus wou ik er wel is een proberen.
Deze van 2 euro ( denk ik !!).


20120829_130703.jpg weergeven in diavoorstelling
09 for fairies

Na effe wachten is de Cucuba collectie van Catrice er!! In de limited edition zitten pigments, aangezien ik dat nog niet heb wou ik dat is proberen.
Heel toffe kleurtjes!

20120829_130628.jpg weergeven in diavoorstelling
C02 Reggaeton en C01 Sunny side
Nu gaan we naar de kortingsbakken!
Daar heb ik een silvere eyeliner gekocht van Gosh! Hij was 2.50 euro en die wou ik gewoon is proberen ( ik ben niet zo'n eyeliner mens).

20120829_131019.jpg weergeven in diavoorstelling
14 (geen naam)
Verder heb ik nog pigments van Gosh gekocht die ook in de kortingsbakken lagen. OMG! Ik ben echt weg van ze! Ik beloof jullie ik ga nog van die pigments kopen!!!!
Dit zijn ze! Ook 2.50 euro. Super pigmentatie!!

20120829_130825.jpg weergeven in diavoorstelling
09 holographic silver en meringue
Dan heb ik nog een monotje voor jullie van Essence en dan is het weeral gedaan!
Deze was 50 cent!!

20120829_130805.jpg weergeven in diavoorstelling
32 jazzed up

Dddddoooooooooooeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten