Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 24 september 2012

Perfect imperfections tag

Vandaag doe ik met jullie de perfect imperfections tag! Mijn eerste tag samen met jullie!
In deze tag vertel ik drie dingen die ik mooi vind aan mezelf en drie waar ik niet zo tevreden mee ben.
Let's started!





Plaatsen waar ik niet zo tevreden over ben:

  1. Mijn neus!!  Telkens als ik hem op een foto zie of voor de spiegel of in een filmpje een video zeg ik: ' ieuw mijn neus neemt weer het hele beeld in beslag!'. Ik vind echt dat ik een gigantische neus heb en vanboven hij zelfs een boog. Ik weet niet wat andere mensen ervan vinden maar ik vind hem echt lelijk.
    Maar het kan erger.








  2. Mijn wenkbrauwen!! Mijn mama haar wenkbrauwen zijn best mooi in shape maar die van mijn papa!!  Tuurlijk heeft laura de wenkbrauwen van haar papa en moet ik ze zeker op tijd eens epileren. Maar na een epileer beurt zijn het nog niet de perfecte wenkbrauwen die iedereen wilt.







  3. Mijn heupen!! Mijn schouders zijn best smal samen met mijn taille maar dan krijgen je die heupen. Op mijn heupen staat precies altijd een spotlight op! In mijn dagelijkse outfit moet ik ook altijd rekening houden dat het toch een beetje mijn heupen verdoezeld vooral ook omdat ik zo klein ben!
Zandloper!!



Plaatsen waar ik wel tevreden mee ben!!
  1. Mijn ogen! Mijn ogen vind ik best wel mooi! Soms krijg ik ook wel eens de commentaar dat ik mooi ogen heb. Voor de duidelijkheid ik heb grijs blauwe ogen.
    Ik accentueer ze graag met mascara.








  2. Mijn nagels! Ik heb lange maar vooral sterke nagels en dat vind ik wel een mooi voordeel. Mijn nagels breken niet zo snel af, zo kan ik ze ook gemakkelijk lang laten groeien dan kun je ook meer met je nagels doen. Mijn tip voor sterke lange nagels: knoflook in je basecoat doen. Maar meestal is het gewoon erfelijk bepaald dat je nagels sterk zijn. Op dit moment is nail art echt een hobby van mij, ik heb nu bijna 130 lakken en ik denk niet dat ik er mee zal stoppen.

  3. Mijn lippen!!  Mijn lippen juh ik vind gewoon de vorm en de kleur wel mooi. Met de vorm bedoel ik  dat ik wel vind dat ik volle lippen  heb. Vaak krijg ik te horen: ' Heb jij rode lipstick op?'. Neh dan heb ik geen lipstick op, ik heb gewoon heel gepigmenteerde lippen van me zelf. 



    Veel lees plezier er volgen er zeker nog!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten