Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 28 december 2012

Inner Beauty Tag

Hoi allemaal! Vandaag een tag namelijk de 'inner beauty tag'.
Laten we beginnen!

Voel je je anders met make-up op?
Ja toch wel! Zoals vele meisjes voel ik me zelfzeker met make-up. Maar ik doe het ook gewoon graag, dat experimenteren met make-up. Het wist zeg maar alle je slechte plekjes op je huid weg.


Voor jou is innerlijke schoonheid of uiterlijke schoonheid belangrijker?
Innerlijke beauty! Hoe mooi het uiterlijke schoonheid wel kan zijn, als jouw uiterlijke schoonheid helemaal niks is. Dan hoeft het voor mij ook niet. Soms zijn de 'lelijkste' mensen de liefste en beste vrienden die je kunt krijgen.

Verkies je innerlijke of uiterlijke schoonheid?
Is dit niet dezelfde vraag als de vorige? Maar goed! Ik verkies innerlijke beauty.

Wat is echte schoonheid voor jou?
Echte schoonheid is voor mij, is iemand die betrouwbaar, respect heeft, vriendelijk en altijd voor anderen  klaar staat.
Wat zorgt er voor dat jij je mooi voelt?
De complimentje die iemand geeft, de mooie kleren die je draagt. Maar ook dat beetje make-up die de minder mooie kantje van je huid niet laat zien. Maar vooral als mensen zeggen dat ik er vandaag goed uit zie.

Zo dit was de tag!
I hope, you enjoyed it!

bye!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten