Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 9 augustus 2013

shoplog Essenza

Hoi! Ik vandaag een shoplog voor jullie. 
Essenza is een winkel waar ze natuurlijke en leuke producten verkopen.
Als eerste heb een badschuim gekocht. Je giet een beetje van dit product in het bad als het water loop, dit zou ervoor zorgen dat je veel schuim krijgt en lekker geurend water verkrijgt.
















Het product zit in een leuk potje dat me een beetje laat denken aan de verpakkingen van Lush.

De geur is echt heerlijk! Toch moet ik even zeggen dat hij niet al te veel schuim creëert in bad, maar goed op een of andere manier krijg ik toch nooit veel schuim in mijn bad, spijtig genoeg!!
Iemand tips om toch wat meet schuim te krijgen?

Op naar het volgende product!
Er was een actie dat als je drie masker van 'dokter van der hoog' kocht dat je er een gratis kreeg.
Deze waren 2.25euro per stuk.

De masker:

  • Fabulous Fruits: diepreinigend en egaliserend masker.
  • Healing Honey (peel off masker): poriënverfijnend en reiningend.
  • Lovely Lily: stimuleert het natuurlijke bruiningsproces.


Veel lees plezier! ;-)

1 opmerking: