Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

vrijdag 9 november 2012

Mijn top 5 levens zinnen over het leven



Iedereen heeft wel is een duwtje in de rug nodig en soms helpt daar een simpele zin soms mee. Soms heb ik ook wel is een duwtje achter de rug nodig, en soms kan dat duwtje wel eens uit een zin komen. Daarom wil ik jullie mijn top 5 van levenszinnen laten zien. Maar soms laten levenszinne je ook wel is nadenken over het leven.

  1. Als het leven je 100 redenen geeft om te huilen, laat het leven dan zien dat je 1000 redenen hebt om te lachen.
  2. Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.
  3. Het is nooit te laat om te vechten voor iets wat echt belangrijk is in je leven.
  4. Mijn leven is een film, die ik zelf moet regisseren.
  5. Lieverd, je relatie is beëindigd niet je leven.
Dit wil ik zeker vaker doen, over een ander onderwerp.
Hopelijk hadden jullie er wat aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten