Welkom bij Nailspolishbylaura
Hier zul je elke maandag en vrijdag nieuwe artikelen vinden.
ze kunnen zowel reviews, swatches, stashes als shoplogs bevatten. Maar ook op woensdag komt er iets heel leuk op namelijk een tip van de week!
Blijven bezoeken dus! En sluit je ook aan als volger van deze blog!

maandag 22 oktober 2012

opgemaakt september

Hoi! Ik heb vandaag voor jullie een opgemaakt artikel. Er is weer heel wat op gegaan hier in huis! Dus laten we beginnen.

We beginnen met een dagcrème. Bij deze heb ik echt effe gedaan om hem op te gebruiken.
Hij trekt heel lekker in en ruikt ook heel lekker.
Zou ik zeker nog is kopen.


Er is weer een deo opgebruikt. Eerlijk gezegt vond ik deze niet zo lekker reuken, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik meer van zoete deo's hou en deze is dan weer fris.
Ik zou van Dover zeker nog deo's kopen want ze kunnen goed tegen zweer.


 Verder is er ook nog een parfum op gegaan. En oooo wat ben ik blij dat deze op is! Ik vind hem zo stinken. Ik vind hem echt heel zwaar. Hij gaat dan ook al een paar jaar mee.
Zou ik niet meer opnieuw kopen.

 Verder is er ook nog een OPI handcrème opgebruikt, deze heb ik als eerste opgebruikt omdat ik deze de minst lekkere vond van het setje.
Deze zou ik niet meer opnieuw kopen.

 Een palmolive douchegel is er ook nog opgegaan, met de geur orchidee. Deze vond ik wel lekker reuken en zal ik opnieuw kopen.

Van Garnier zijn er ook nog reinigingsdoekjes opgegaagn en deze vond ik echt heel reuken. Maar ik vond ze wel ruw voor je huid. Deze zou ik niet meer opnieuw kopen.


Doei!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten